Ben seni sevdiğim kadar bir duvarı sevseydim şimdiye çiçek açardı. Sen bir yaprak bile vermedin. Meğer senin kalbin duvardan bile katıymış.
youtu.be/H-Cj9BYdL3U?si=...
İçinde bir pişmanlıktan başka
Benden eser kalmayacak.
Sigaranı söndür, kalkabiliriz
On adım sonra yollarımız ayrılmalı
Sakın ağlama ve bir şey söyleme bana
İnsan ayrılırken bile büyük olmalı
Ümit Yaşar Oğuzcan
“ Amacımıza ulaştığımızda gönül rahatlığıyla sevinç duyamıyorsak hiçbir şey kazanılmış sayılmaz. Aksine her şey yitirilmiş demektir. Yıkıp yok ederek yaşamaya çalışmaktansa, yok olmak daha kolay olurdu. ”