“Dünyada olan biteni ben de görmedeyim;
Haksızları hep baş köşelerde görmedeyim;
Fesupanallah! Nereye bakarsam bakayım
Kendi mutsuzluğumu her yerde görmedeyim.”
Bu şarkıyı ne zaman dinlersem dinleyeyim, ne yaşamış olursam olayım.. Her zaman ilk dinlediğimde yaşadığım duyguyu hatırlatıyor.
youtu.be/qIbQqf369QI?si=...