Düşünmek,yaşama egemen olma yolunda yapabileceğimiz,yapmak zorunda olduğumuz tek denemedir.
Düşünce,insanoğlunun kendi kendisinin efendisi olması için tek yoldur. Günümüz insanı giderek o efendiliği yitirmekte ve bizde sanki insanlık düzeyinin altına düşüyormuş gibi bir izlenim uyandırmakta.