Kimberley Freeman'dan okuduğum 2. Kitap. İkisine de resmen bayıldım. (Muhtemelen yazarın tüm kitaplarını alacağım) Resmen su gibi aktı. Hep bir sonraki bölümde ne olacak heyecanıyla bir çırpıda okudum. Konusu, dili, yazarın anlatımı... hepsi kusursuzdu, aklınızda varsa kendinizi bu zevkten mahrum bırakmayın derim. Keyifli okumalar :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu ne güzel bir kitaptır, ne şahane bir anlatımdır! Konusu, akıcılığı ve yalın anlatımıyla resmen beni içerisine alan bir kitap oldu. O kadar çok beğendim ki yazarın tüm kitaplarını okuma arzusu uyandı içimde...
TEK KELİMEYLE BAYILDIM. Arkadaşlar kendinize iyilik yapmak istiyorsanız okuyun lütfen. O kadar uzun zamandır bu kadar güzel bir kitap okumamışım ki hiç bitmesin istedim. Hayatın, yaşamanın bu denli zor olduğu zamanlarda içinizi ısıtacak harika bir kitap. Sürükleyici, merak uyandıran, işlerimi bitirip okumaya oturmak için can attığım bir kitap oldu. Sanırım uzun yıllar sürdürdüğüm okurluk hayatımın en güzel kitaplarından biriydi. Sizi alıp bir sahil kasabasına taşıyor adeta. İnşallah bir gün dizi/film yaparlar bu kitabı. Büyük şiddetle tavsiye ediyorum
Kitap, içindeki tüm hüzünleri, sevinçleri, korkuları okurun içine işlemeyi başarabilmiş. Her sayfasını sonsuz merakla çevirdiğim, oldukça sürükleyici, çok çok severek okuduğum, su gibi akan bir kitap. Tavsiye ediyorum.
Sürükleyici bir kitap arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum. Okurken sesli olarak şaşkınlık tepkileri verdiğim bir kitaptır. Konusu da anlatımı da gerçekten çok güzel. Kitabın kapağını kapatmayı hiç istemedim, severek okudum.
Erik AğacıEllen Marie Wiseman · Arkadya Yayınları · 20163,811 okunma