Açıkçası çok zor ilerledim , pek anlamadım .
Okumak zorunda olduğum için okudum yoksa okumazdim . Kitapta filozoflar hakkında çok fazla bilgi var . Felsefeyi seven insanlarin seveceği bir kitap . Aforizmalar hoşuma gitti . İnsana farklı düşünceler katıyor .
İnsan insana su olmalıydı şu kurak çağda ,
Peki insan ne yapıyor ?
Bir avuç suda kardeşini boğuyor .
Bir avuç suyu ona çok görüyor .
Bir avuç suyu ondan esirgiyor .
Bir avuç ya hu !
Bir avuç !