Kesinlikle okunması gereken bir kitap. İnsanın ufkunu açıyor bazı yerlerde ben bunu daha önce niye düşünemedim falan diyorsunuz. Sıkmadı çok keyifli okuma süreciydi. Tavsiye ediyorum
Kitabı psikoloğumun tavsiyesi üzerine okumaya başladım. Çok farklı beklentilerim vardı fakat kendime dair bir şey
bulamadım. Genel anlamda güzel bir kitaptı.
Kitap okumayı seven biri olarak şunu söyleyebilirim ki; aşırı yordu ve sıktı beni bir an önce bitsin diye dua ettim resmen ama güzel bilgiler var içinde tarih sevenler için ideal bir kitap
Veba GeceleriOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 20218,7bin okunma