birisi

birisi
@_nefertitii
Ütopik
Bu sözü yıldızlıyorum
Seçme hakkına sahip olmayan kişi, kişiliğini yitirmiş demektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Seni bir makine biçimine sokmuşlar. Seçme hakkını elinden almışlar. Toplumun kabullendiği davranış türlerine boyun eğmek zorundasın. Sadece iyilik yapmakla görevli küçücük bir makinesin. Buna göre müzik, cinsel ilişki, edebiyat ve her türlü sanat dinlendirici, zevk verici değil de, acı çektirici birer etken oluyorlar. "
Dalgalı denizdeki bir ceviz kabuğunun üstünde, denge sağlamaya çalışan acemi bir miçoydum. Yalpalıyordum...
Sağlıklı olduğumuz zaman kötülüğe, kavgaya, hunharlığa mide bulantısıyla, tiksintiyle bakarız.
Karşımdaki güçler bağırarak konuşurken ben sadece fısıltıyla direnebiliyorum.