Nida G.

Nida G.
@_nenehatun
Tel tel ve iplik iplik dikseler de ağzımı, Tek ses duysalar ;Allah yoklayanlar nabzımı.
Tekrar tekrar okunası
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2023 18. kitabı
·
248 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2023 01:13
İki donanımlı insanın sohbetlerinin yer aldığı bu kitapta yaşama dair çok naif ve kaliteli bakış açıları yakaladım. Kitaplığınızdan alıp arada bir açıp bakmak isteyeceğiniz karakterde bir kitap. Kitabı okumadan, yazarlarla ilgili önceden bilgi edinmeniz daha çok istifade etmenizi sağlayacaktır. Tavsiyemdir.
İnsan ve Hayat
Dünyaya Geldim GitmeyeM. Kemal Sayar · Turkuvaz Kitap · 20194,044 okunma