📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Estragon : insan biliyorsa eğer.
Vladrmir : Sabretmekten yılmaz.
Estragon : Ne beklemek gerektiğini biliyorsa.
Vlademir : Endişeye mahal yoktur.
Estragon : Sadece bekler.
Ağlamayı kesti. Onun yerine aldınız bir bakıma. Dünyadaki gözyaşı miktarı sabittir. Ağlamaya başlayan biri için, bir yerlerde bir başkası keser ağlamayı. Aynı şey gülmek için de geçerlidir.