Sessiz okur

Sessiz okur
@_nurella_7373
Ne diyebilirim? Dünya adil bir yer değil… Ben Kirke
Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı… Stefan Zweig in intihar notu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de istediğimiz mutluluk,beklemeyi öğrenebilmekte gizlidir.
Bir kitabı bitirdiğinizde, içinde kaldığınız dünya da bitmiştir. Orhan Pamuk
Gel seninle bir daha ağlayalım; Yaşanmışlara Yaşanmamışlara, Bir de hiç yaşanamyacaklar…