Sessiz okur

Sessiz okur
@_nurella_7373
Ne diyebilirim? Dünya adil bir yer değil… Ben Kirke
Kokusuna alıştığınız bir insanı unutamazsınız
Reklam
Çok tuhaftı… Ağlayamadım,ama ruhum paramparça olmuştu…
Kalem eğri dilli, mürekkep siyah yüzlü, kağıt iki yüzlü! Şimdi kalkıp arzuhalimi yazmaya kimi mahrem kılayım?
Ben ölünce kalbimi ona nakledin, oda sevmeyi öğrensin.
Reklam