Nuryüce

Nuryüce
@_nuryuce_
Okudukça sonsuzluğa erişiyorum. Sevdikçe yeniden oluşuyorum.
Şimdi son bir düğümü çözüyorum, şimdi son bir kabusta uyanıyorum, hayatımda yaşamadığım tecbüre kalmadı dedim daha da düştüm. Şimdi uçmak için kanatlarımı açacağım. Azmim sana kavuşmakla zafer bulacak ve ben ilk defa ait olacağım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En büyük sıkıntı istemediğin anlara mecbur kalmak.
ne zamandır sürüyor bu rüya sahi sonu gelmiyor mu artık, her gün yaşadığım kişi ben değil, her gün farklı kabuslar gören bu canavarı kim büyüttü, hayatta kalmak için can mı çekişmeliyim ?
bu kabustan uyanamayalı uzun zaman oldu, çok uzun zaman ya uyanmak için öleceğim ya da öldüreceğim
Tanrının varlığını onaylamak da en az inlar etmek kadar ataistik bir davranıştır. Tanrı varlık değil varlığın ta kendisidir.