Nuryüce

Nuryüce
@_nuryuce_
Okudukça sonsuzluğa erişiyorum. Sevdikçe yeniden oluşuyorum.
Her şeyi gömdüm geçmişe kalbim mezar, yepyeni bir hayat var önümde nasıl ayakta kalacağım? Daha çocuk olmamışken ihtiyarladım. Sığınacağım tek yer ideallerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dışarıdan mutlu gözüküyor muyum bilmiyorum ama en derin üzüntüler hep yüreğimde iz bıraktı.
Sanki yıllar uzatmış ellerini yakalıyor bırakmıyor ve ben nereye kaçacağımı bilmiyorum.
Ahlaki özerkliğinden vazgeçen birey aynı şekilde erdem ve mutluluğa erişme gücünden de vazgeçmiş olur. Dolayısıyla öfkeli olmasına şaşmamak gerekir.
Sayfa 189·Kitabı okuyor
İçimde çözülen her bir düğüm, yaşamda yepyeni güzel bir çiçek açmışçasına hem bana hem çevreme hoş bir etki bırakıyor. Bu muhteşem bir koku.