Ivy

Sen barıştır bizi.. Gel kavuştur bizi.. İyi geliyorsun yaralarıma.. İyi geliyorsun İstanbul..
Müzik
Reklam
Sığınıp anılara bu hasrete dayanırız elbet, Ümidimiz muradına erecek sabret... youtu.be/ufn-pJLpuEk
Müzik
Hangi mevsimdeyiz böyle? Paletimde renkler kaskatı, Oysa Durmadan boyamalıyım hiç durmadan... Renklerini yitirmiş hayatı, Mevsimlerden keder mi, söyle. Dinle, ruhumun yatışmasını bekleyemem, Gitmeliyim ve giderken Bakmamalıyım gözlerine hayat denen fakirin, Su içtiğim ellerden Bana bir pişmanlık gelsin istemem. Dinle, hatırladıkça üzüyor beni Geri çekilirken yaktığım rüyâ Mevsimlerden keder mi, söyle Ne giysem yakışmıyor, uçurumlardan başka. Dağıtamıyor hiçbir güneş ruhumdaki sisi Ve ben hâlâ yarın güzeldir diyorum, Kalmasa da albenisi. İbrahim Tenekeci
Şiir
"Kaçamıyorsun çünkü anıların, adımlarından daha büyük."
...Oysa aşk içinde ortaklık olamazdı. Mümkün müydü hiç, sevenin sevileni paylaşması ve olabilir miydi bir gönülde iki aşk?!. Yakışık almazdı bir evde iki farklı misafir.
Sayfa 233
Reklam