"Bazı şeyleri seçemeyiz, ailemizi , doğduğumuz ülkeyi, yaşadığımız muhiti seçemeyiz mesela. Fakat bir çiçek ekmeyi seçebiliriz ;🌱 sevmeyi, 🤗 gülmeyi ,🤩 ağlamayı 🥲şiir okumayı 📖 ya da göğe bakmayı 🌠 seçebiliriz .Nerede veya kim olursak olalım , güzele dair olanı seçebiliriz"...🤍🌼💮🌹🍁