ÖZGE

ÖZGE
@_oskeee
Kalbinizin raflarına kitaplar dizin
kin senin gözlerini kör etmiş. Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor.
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Adam bir yılın hesabını yapıyor, oysa akşama kalmadan öleceğini bilmiyor."
Sayfa 26·Kitabı okudu
Sabahattin Ali'nin dediği gibi : "Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan."