ÖZGE

ÖZGE
@_oskeee
Kalbinizin raflarına kitaplar dizin
çünkü içine gömüldüğüm sessizlik beni öldürüyor
Sayfa 24·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben... Ben ruhsal olarak çok kötü durumdayım... Öyle bir haldeyim ki muhakkak birisiyle konuşmam lazım... Yoksa çıldıracağım. Nedenini anlattığım zaman... Size anlattığım zaman anlayacaksınız. Tabii bana yardım edemeyeceğinizi biliyorum ama bu suskunluk beni hasta ediyor... Hasta insanlar başkalarına tuhaf görünür."
Sayfa 22·Kitabı okudu

ÖZGE

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2020 5. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Evde bir ölü yaşıyor, fark etmiyor musunuz?
Sonunda gece oldu ama gece yine kasvetliydi burada! Karanlığın her yeri boğması, her şeyin kaybolması ve ışığın yok olmasından başka bir şey değildi.
Sayfa 20·Kitabı okudu