Oğuz Atay, bir kitabında soruyor;
"Ben de herkes gibi günlük sevinçlerin, heyecanların akışına kapılıp gidemez miyim? Neden olaylar, benim üzerimde silinmez izler bırakıyor?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi tüm bunlar, artık geçmişte kalan ve unutulan tüm yaşananlar, hâlâ onun kabahati sayılabilir miydi? Bu kabahati işleyen, şimdi kendisinin bile anlamadığı, hatırlamak dahi istemediği eski benliği değil miydi? Bir insan, zamanın çoktan telafi ettiği bir kabahatten ötürü cezalandırabilir miydi?