Her şey geçer mi ? Mesela birisi gider ama onun ayak bastığı, oturduğu, konuştuğu, güldüğü ortama girince gözlerde oluşan o hafif nemlilik geçer mi ? Ya da bir fotoğrafa bakarken hafif gülümseme geçer mi? Yerine gelen insanlara alışmaya çalışırken oluşan o yara geçer mi?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi kendimi yiyip bitiyorum, acı çektiriyorum kendime. Üstelik ne yaptığımın da farkında değilim... Dün de , önceki gün de, ondan önce de hep kendi kendime işkence ettim. İyileşeceğim... Ve artık kendime acı çektirmeyeceğim...
Sayfa 133 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu