Öykü

Her şey geçer mi ? Mesela birisi gider ama onun ayak bastığı, oturduğu, konuştuğu, güldüğü ortama girince gözlerde oluşan o hafif nemlilik geçer mi ? Ya da bir fotoğrafa bakarken hafif gülümseme geçer mi? Yerine gelen insanlara alışmaya çalışırken oluşan o yara geçer mi?
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi kendimi yiyip bitiyorum, acı çektiriyorum kendime. Üstelik ne yaptığımın da farkında değilim... Dün de , önceki gün de, ondan önce de hep kendi kendime işkence ettim. İyileşeceğim... Ve artık kendime acı çektirmeyeceğim...
Sayfa 133 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Hani yağmur yağar arabaların üstündeki kirler yavaş yavaş süzülüp araba temizlenir ya, peki insanlar yağmurun altında neden temizlenmiyor...
Edebiyat
... yarattığı hayallerle kendini avutmaya çalışıyordu.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
... farklı bir dünyada dinlemek istiyordu.
Sayfa 11 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat