Seda

Seda
@_papatyaaa
Eskişehir
Elâzığ, 6 Mayıs
63 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bu şehrin sana kıyısı yokmuş..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Izdırabımızla alay etmeye başladığımızda insan olmaya bir adım daha yaklaşacağız..
Henüz bedenim yerli yerinde ne var ki ruhum epeydir can çekişiyor.
Zamanı gelmiş fikirden daha güçlü bir şey yoktur ..
"Fakat bir kusuru var, çok içiyor. Aşktan diyorlar..."