ilk söylemek istediğim şey akıcı bir kitap olduğu. Basit bir şekilde yormadan kendisini okutuyor. Boş bir zamanınızda bir çırpıda okuyabileceğiniz bir kitap. İçeriğine gelecek olursak, Adelaide ilişkiler konusunda korkusu olan kendisini bağlanmaktan alıkoyan bir karakter Rory ile tanışınca bu durum değişecek tabi ki. kendi içerisinde rorynin onu sevmediğini hissetse bile her zaman şunu yaparsam sevecek bu oluşursa aşık olacak diye sadece o günü geçirmeyi planlayan bir ilişkinin girdabında sürükleniyor kızımız. okurken ona o kadar kızdığım yerler oldu ki . Ah adelaide yapma ya dedim sürekli. spoiler içeren bi yorum yazmak istemedim. onun için romanın içine pek girmeyeceğim. şunu belirtmek istiyorum kendimizde ya da etrafımızdaki insanların hayatlarında gördüğümüz detaylar barındıran bir kitap. ben sevdim iyi okumalar şimdiden.