“İnsanlar güneşle aramda kalmış ve hepsi kararmıştı. Hiçbirinin yüzünü seçemiyor, hiçbirinin düşüncesini okuyamıyor ve kendimi kandırmanın zevkini çıkarıyordum.”
“Peki, nereye gidiyorlar?”
“Hepsi de başka bir yere gidiyor!”
“Ama hani yan yana, aynı yöne gidiyorlardı?”
“Tamam işte! Hepsi yan yana yürüyor! Ama sonunda ölüyorlar tabii. Çünkü hayat boyu gidiyorlar. Onun için de, aslında herkesin gittiği yer başka. Nerede ölümlerse, oraya gidiyorlar!”