Bağlaç olan da/de: ayrı yazılır.
İpucu: cümleden çıkarıldığında anlam bozulmaz.
Hâl eki olan da/de: bitişik yazılır.
İpucu: cümleden çıkarıldığında anlam bozulur.
Soru ekleri: tüm soru ekleri ayrı yazılır.
Bağlaç olan ki: ayrı yazılır.
İpucu: Cümleden çıkarıldığında ekseriyetle anlam bozulmaz.
İlgi zamiri, sıfat yapan... ki: ayrı yazılır.
İpucu: Cümleden çıkarıldığında anlam bozulur.
Tekrarlı bağlaçlar arasına virgül koyulmaz: ne...ne , hem...hem, ya...ya, gerek...gerek
Şimdilik bu kadar gerek gördükçe burayı yenilerim.