ravza

ravza
@_ravzaa_
İçimde kendini boğdurtan şehzadeler ordusu
Elhamdülillah iyiyiz de o buruk his gitmedi bizden
Reklam
"Nefretin en korkunç yanı, insanın katılmak zorunda olması değil, katılmaktan kendini alamamasıydı."
"Her gün onun oyununa gelmeye hazır yeni yeni salaklar çıkıyordu."
"Aslında hiçbir şey yasa dışı değildi. Çünkü artık yasa diye bir şey yoktu. "
Savaş barıştır. Özgürlük köleliktir. Cahillik güçtür.
Reklam