Çok güzel bir anlatıma sahip, insanı duygulandıran bir hikaye. İri, güzel, sulu bir şeftalinin yaşama küsüşünü, onu kimlerin küstürdüğünü anlatıyor. İnsan okurken düşünmeden edemiyor acaba bizim de öyle tipine şekline hiç bakmadan elimize alıp yediğimiz meyvelerde kim bilir kimin gözü kalmıştır.