Kimi artık tanıyamadığını düşünüyorsan asıl şimdi tanımaya başlıyorsun demektir.
Çünkü insanlar ilk önce iyi özelliklerini, en son gerçek yüzlerini gösterirler.
iki şeyi asla yapmamaya çalış:
değişir umuduyla birine vakit harcamayı, eskisi gibi olur umuduyla çoktan bitmiş bir şeyi başlatmayı...
çünkü genelde kimse değişmiyor ve biten hiçbir şey bir daha eskisi gibi olmuyor.
kendini çözmeye çalıştıkça öğreniyorsun ki, çözebildiğin hiçbir şey yok.
hatta çözmene gerek de yok.
neden dersen, kendini tamamen çözmen için yeterli zamanın yok.
hem zaten yaşam dediğin şey, yaşamak için sana verilmiş en büyük hediye.
belki de en büyük günahı işleyerek zamanını sürekli düşünmekle ziyan ediyorsun.
etme...
inan bana, buna lüzum yok!