Çünkü yalnızlık, anılarını ayıklamış, yaşamın yüreğinde biriktirdiği özlem dolu süprüntüleri yakmış, geriye en acı anılarını bırakarak onları arıtmış, büyütmüş, sonsuzlaştırmıştı.
Hani şey gibi, bir radyoda çok sevdiğin bir şarkıya denk gelirsin, tam sesini açtığında şarkı biter ya
Öyle bir şeydi işte
Sen hiç ateşböceği gördün mü? 🎬