EMEL

EMEL
@_ronahi_
Erê dinya fire ye, lê keysa’m lê nayê
Çünkü yalnızlık, anılarını ayıklamış, yaşamın yüreğinde biriktirdiği özlem dolu süprüntüleri yakmış, geriye en acı anılarını bırakarak onları arıtmış, büyütmüş, sonsuzlaştırmıştı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani şey gibi, bir radyoda çok sevdiğin bir şarkıya denk gelirsin, tam sesini açtığında şarkı biter ya Öyle bir şeydi işte Sen hiç ateşböceği gördün mü? 🎬
Sonra yüreğinde duyguların çürüyüp kaldığı yeri bulmak için son bir çaba gösterdi.