"Arayışlarımı,umutsuzluğumu, mücadelemi O biliyor. O var," diyordum kendime. Bunu itiraf ettiğim anda hemen içimde yaşam kabarıyor, yükseliyordu ve var olma
olanağıyla sevincini hissediyordum.
İnsanlık, hayatının anlamını anlamadan yaşamak mümkün olmadığı için anlıyormuş gibi yaparak yaşamış ve yaşamakta olan bir bütündür; bense hayatın tamamının saçmalık olduğunu ve yaşamamın mümkün olmadığını söylüyorum.