Promise02

Promise02
@_saudade0
seina la ton
Fakat o, kendine saklıyor hislerini, Kendince doğru mu bilmem! Fakat çok gizli ve kapalı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Duyguları anlamaya çalıştım da İnsan en çok yalnızken duygulanır
Dışardan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşadım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri Kimseye hissettirmedim. Zaten pek hallimden anlayan da yoktu.
insan diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insanlardan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor. Sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaştırıyor herkesten ve her şeyden...
Kirpi gibisin çocuk, her tarafın diken. Kim elini uzatsa, delik teşik. Üstelik, Sende kan içindesin.