Promise02

Promise02
@_saudade0
seina la ton
@_saudade0·
·
sabitlendi
Sinner
"Bana yenildin." Gözleri, birkaç saniyelik gözlerime değimiş, ardından tekrar eski yerine geri gönmüştü. "Tanrı'nın gazabını hak eden dört günahı bilir misin?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat o, kendine saklıyor hislerini, Kendince doğru mu bilmem! Fakat çok gizli ve kapalı
Duyguları anlamaya çalıştım da İnsan en çok yalnızken duygulanır
Dışardan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşadım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri Kimseye hissettirmedim. Zaten pek hallimden anlayan da yoktu.
insan diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insanlardan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor. Sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaştırıyor herkesten ve her şeyden...