turuncumürekkep

turuncumürekkep
@_serenity
Bir hayat,mahcup ve duru...Allah'ım gülleri ve sessiz harfleri koru.
Sizin dünyada tevehhüm-ü ebediyetle aldığınız fani zevkler, bâki ve elîm elemlere dönecek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi bizimle uğraşanlar, o zaman kabirde elbette toprak oluyorlar.
Hayat-ı beşeriye bir yolculuktur. Şu zamanda,Kur'ân nuruyla gördüm ki, o yol bir bataklığa girdi. Mülevves ve ufûnetli bir çamur içinde, kafile-i beşer düşe kalka gidiyor.
Sayfa 45
Zâten izzetle mevti, zilletle hayata tercih edenlerdeniz.
Evlatlarıma...
En güzeli tarafı da şudur öğretmenliğin: Kanından,canından olmayan çocuklara gönül bağıyla bağlanıyorsun,dertleri derdin, sevinçleri huzurun oluyor. Onlar için dua ediyor,dünya ve ahiretleri kurtulsun diye temenni ediyorsun. Yeri geliyor kardeşin yeri geliyor dostun oluyor onlar ve en çok da canın...Hiçbir dünyevî ayrılık aranıza giremiyor,uzakta bir yerlerde de olsalar sevgileriyle,özlemleriyle ya da bir telefonlarıyla yine hep yanında oluyorlar. Öğretmenliğin verdiği o müthiş hissiyatlar ve canın kadar çok sevdiğin o çocukların varlığı için hamd ediyorsun bir daha,bir daha..."İyi ki öğretmenim" diyorsun,iyi ki...