Gölgesi üzerime düşen ölüme hazırlanmalıydım.
Ölümün gölgesi her an üzerimdeydi.
Nereye koşuyordum?Neye aldanıyordum?
Ömrümden faydalanmalıydım.Toparlanıp çare bulmak için hala zamanım vardı.
Bana bir ana karşılık sonsuz bir hayat verileceği vaat edilmişken, ben bu anı yokluğa, hiçliğe atıyordum.Garip ve saçma davranışlardı bunlar.Garip bir hastalığın, divaneliğin belirtileriydi.