"Şu halime bak, hala seni büyülemeye çalışıyorum. Büyümüşlüğümün çocukluğunda bile. Oysa sen şimdi benden kilometrelerce uzakta, o adını tek seferde söyleyemediğim yerde, kendi güzel hayatını yaşıyorsun. Ve ben seni rüyalarımdan uyanınca çok özlüyorum. Ama şu anki seni değil. Şu anki senin neye benzediğini bilmiyorum, bilseydim bu halini de özlerdim. Ben bendeki seni çok özlüyorum her gece. Yalan yazdım, her gece değil elbette, bunu bir parça romantik olsun diye yazdım. Ben senden çok, ikimizin o günlerdeki saflığını özlüyorum. Eksik yazdım, sadece ikimizi değil, o günlerin saflığını özlüyorum biliyorsun. Bilirsin işte. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsanlar da doğduklarında çok temizdir belki. Bilmiyorum. Sen de bilmiyorsun değil mi Kutya?
Büyürken ne oluyor da bu kadar vicdansız, gaddar ve hain oluyor insan sonra? "
"Sen de benim gibi görebiliyor musun, ne kadar üzgünler? Neden? Gidiyorlar. Ya da gitmek değil bu, kaçıyorlar bu alemdeki her şeyden. Dinozorlar da mı dünyadan kaçıyor sence? Bence öyle. Yaşlılar, çocuklar ve dinozorlar çok korkuyorlar artık dünyadan, ne diyeyim ki sana başka! "