"Vedaları sevmiyorum. Yeni tanıştığım insanlar da olsa vedalaşmak çok zor. Yaşanacak onca şey varken. Hayır, madem çekip gidecektin diyorum, neden geldiniz?"
"Sanki düşünmesem kötü olan ne varsa yitip gidecekmiş gibi. Gidişlerine değil, onlar için güzel şeyler yapan kendime kızıyorum. Boşuna Kutya. Şu an içinden geçmekte olduğum boşluk kadar boşuna her şey."
"Yanımda, tam yanımda çok ağlayan bir bebek var. Onun sesini dinlerken, neyse ki bugününü hiç hatırlamayacağını düşünüyorum. Bu ağlamasını unutacak. Bu, onun için iyi. Keşke bütün ağlamalarımızı bebekler gibi unutabilsek ama büyüyünce unutulmuyor gözyaşlarımızın nedenleri. "