'Her kitabın bir okunma zamanı vardır. ' sözü ile başlamak isterim. Daha lise yıllarında elime aldığımda okumayı güçlestiren tasvirler altında sanki ezilmiştim. Bugün ise belki zamanıydı, sadece sonundaki mektup için bile okunmaya değer buldum. Takdiri hak eden bir dili var . Sabırlı olmak gerekiyor sanırım okurken :)