Ben cidden kendimi bilmiyorum neyi hissettiğimi de neyi istediğimi de hangi sorularımın altında ezildiğimin de; ben yok olmuşum sanki yokum zihnen kapalı kalmışım durgunlaşmışım sanki zihnimi arada sadece rutin şeyler yapmak için bazı kuralları yerine getirmek için kodlamışlar. Gerisini ben yapamıyorum ve herşey çok sıkıcı durağan yavaş ve çekilmez geliyor sanki nefes almak bile artık iyi gelmekten çok almasaydım daha iyiydi gibisine dönüyor...