Hiç Nuri Bilge Ceylan filmi izlemedim, bu da benim büyük eksiklerimden yalnızca bir tanesidir; şu cümleye bakar mısınız?
"Bana öyle geliyor ki dünyada güzel olan her şey daha insana ulaşmadan, insanın kendi ördüğü ağlara takılıp kalıyor."
Hiç Nuri Bilge Ceylan filmi izlemedim, bu da benim büyük eksiklerimden yalnızca bir tanesidir; şu cümleye bakar mısınız?
"Bana öyle geliyor ki dünyada güzel olan her şey daha insana ulaşmadan, insanın kendi ördüğü ağlara takılıp kalıyor."