Elbette çok şey beklediğimi biliyorum her zaman da bekledim her yeni tanıştığım insandan tanışır tanışmaz neler bekledim o da adımı öğrenmeden ben onunla ilgili hayaller kurdum Ümit etmeye başladım hemen ve o insan yanımdan bir dakika bile ayrılınca Ben öyle yerlere varmıştım ki hayalimde bu ayrılmayı bir ihanet saydım gücendim hayır benimle başa çıkılmaz beni bırak Günseli herkes için öyle hayaller kurdum ki......
Oysa insanlar tetikte hatalarımızı bekliyorlardı onlara güvenilemezdi yaşadığımız güzellikleri onları anlatmaya gelmez diye kıskanırlar dostluk maskesi altında bizi yıkmaya çalışırlardı.
Benim gibi biri bir daha girmesin küçük yaşantılarına kapıları daha iyi kapansın herkes ne istediğini daha iyi bilsin ne istediğini bilmemek yüzünden bir daha bana kimse başvurmasın evde yokum.