Edebiyat'ta hep aşk konusu işleniyor diye sitem eden bir insan , aşık olmadan önce ise bana edebiyat yap dersen kalbini kırarım diye fikrini anlatırsa ,aşık olduğunda ise cozurtması mühtemellen doğal bir olay olsa gerek. Buradan sana sesleniyorum. Lütfen beyin sağ lobu sol lobu karıştırma... 😋 Demek ki yazarak tedavi diye birşey var. Düşüncenizde mantık hatası varsa beynin yanlış yapması normal olan bir sonuçtur. Fakat konuşmanızdaki üslüp inandırıcılığı etkilese de yazarak algılamak daha iyi sonuçlar veriyor. Edebiyat gerçekten gerekli bir sanat dalıdır.