Beyaz Arık

Beyaz Arık
@_tsira
Öğrenci
4 Mayıs
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Beyaz Arık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2020 4. kitabı
Nevzat Özkan
9.3/10 · 26 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yürürken düşünüyordum:Eşkiya olmak,zenginleri pintileri soymak ve hepsini yoksullara vermek hoş bir şey olurdu;herkes tok ve neşeli olsaydı,ne kıskançlıklar kalırdı yeryüzünde,ne de kuduz köpekler gibi birbirine havlayan insanlar.
Anladığım kadarıyla akrabalar,birbirine yabancılardan daha kötü davranıyorlardi: Birbirinin hatalarını daha iyi biliyor,birbirlerinin hakkında daha kolaylıkla ve daha iğneli dedikodu edebiliyor ve daha sık dalaşıp,dövüşüyorlardı.