Beyaz Arık

Beyaz Arık
@_tsira
Öğrenci
4 Mayıs
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Bu kargaşanın, bu acımasızlığın, bu hoyratlığın içinde biz, birbirine sığınan iki çaresiz insanız."
Reklam
"Cezası ne olursa olsun insan düşündüğü kadar özgürdür."
Ne kadar gerekli olursa olsun herkesin yaptığı işlerden nefret etmem; dört yol ağzında durup günde beş vakit, dünyayı kendi sığlığı sanan herkese küfretme isteği; bir sevinci söylerken sesimin karaçalı gibi boğazıma takilması; aşkı ve şiiri dışlayan tüm ciddi ve önemli şeylerin hasta, hafif ve komik gelmesi.....
Farkındalığını boğazında bir ip gibi gezdiren insanların oluşturduğu bir toplumda, özgürlük ve eşitlik, olsa olsa bir kırtasiye eşitliktir; inceltilmiş bir cezadır.
Ne tabiatı, ne insanları, ne de olup bitenleri hiç sevmemiştim; Kendimi bile, kendi yaptıklarımı bile.
Reklam