Tuğba

Tuğba
@_tuubam
Bütün sevdiklerin elden gittiyse; O var!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elindeyse düşünme, gücün yeterse unut!
Belli ki; Yakınımız yoktur Allah'tan gayrı...
Ne görsem, ötesinde hasret çektiğim diyâr; Kavuşmak nasıl olmaz, mâdemki ayrılık var?