Tuğba

Tuğba
@_tuubam
Tam otuz yıl saatim işlemiş, ben durmuşum; Gökyüzünden habersiz, uçurtma uçurmuşum...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her nakışta o mânâ : Öleceğiz ne çâre?
Hangi dağa tırmansam, muradım ötesinde. Murad, bugün yerine her günün ertesinde...
Ey gönül, mâdenin ne kadar yufka!
Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu; Gönül gönlü bulsaydı, bozkırlar gül olurdu.