Ümmühan

Ümmühan
Gıda Mühendisi
Lisans
Konya
570 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı

Ümmühan

, bir kitap okudu
8/10
·416 syf.·
2024 8. kitabı
ERica Waters
7/10 · 2 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
Uzun zamandır klasik okumuyordum, kitap iyi geldi. İlk gün okurken çok zorlandım, pek sevemedim. Ancak devam ettikçe kitabı sevdim. Ben arka planda dinleyip kitabı takip etme şeklinde ilerledim kitapta. Bence böyle çok verimli oldu. Kitabı okuyana kadar Frankenstein canavarın kendisi sanıyordum, okuduktan sonra hâlâ Frankenstein canavar diye düşünüyorum ama bildiğimiz canavar gibi değil. Canavarı yaratan Frankenstein'ın kendisi. Sonrasında çirkinliği ve yarattığı şeyden korkusu yüzünden başına gelenleri okuyoruz. Altı dolu, içinden çıkarılacak güzel dersleri vardı. Canavara üzüldüm, Frankenstein'dan hoşlanmadım. Korku kitabı mantığında yazılmış ama ben pek korkmadım doğruya doğru. Genel olarak sevdim, iyi ki okum diyorum. Ayrıca bildiğim Frankenstein hikâyesinin aslını okumuş oldum.
Frankenstein ya da Modern PrometheusMary Shelley · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202021,8bin okunma
8/10
·479 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
Daisy ve Ryke bence serinin en güzel çifti. Lily ve Lo'nun toksik ilişkisinden, Rose ve Connor'ın saçma kurgusundan sonra nefes gibi geldiler. Hele bir önceki kitabın hayal kırıklığını aldı götürdü. Seride en en sevdiğim oldular. Grubun en mantıklısı, en aklı başındası Ryke olmasına rağmen herkesin Daisy ile olan ilişkisinde cephe olması çok saçma geldi bana. Hele aradaki yaş farkı ve 18 yaşındaki Daisy'nin hâlâ çocuk gibi görülmesini hiç anlamadım. Lo'ya inanılmaz uyuz oldum. Tepkisi çok saçmaydı. Üstelik Daisy hep yalnız kalan okurken, hepsi hepsi Lily'e odaylıyken Daisy ile ilgilenen tek adama engel olmalarına sinir oldum. Samantha Calloway karakterini de elime verselerdi keşke! Anne bile değil o kadın. Üstelik de herkesin annen seni seviyor, şeyi kadar saçma bir şey yok. Çocuklarının hayatındaki en büyük engel, olumsuz etken anneleri. Sürekli bir şekilde Lily ve Lo'nun bağımlılıklarına değen olaylar silsilesi biraz sıktı beni. Serinin ilk üç kitabını nasıl sevdim, şu an emin değilim. Ayrıca gereksiz yere kurgu uzatılmasa iyiydi. Ayrıca ağzı bozuk diye Ryke 'nın her cümlesinde f ile başlayan o kelimeyi kullanmsına da gerek yoktu sanki. Bir cümlede on kere f ile başlayan o kelime olmasa da anlarım ben Ryke'nin ağzı bozuk olduğunu. Yine de seride favorim oldu kitap. En çok sevilen olması boşa değilmiş. Seriye devam edip bu seriyi en azından bitirmek istiyorum bakalım. Daisy ve Ryke'den sonra diğer çiftler çok sönük gelse de.
Hothouse FlowerBecca Ritchie · Brower Literary and Management, Inc. · 2022228 okunma