Uzun zamandır klasik okumuyordum, kitap iyi geldi. İlk gün okurken çok zorlandım, pek sevemedim. Ancak devam ettikçe kitabı sevdim. Ben arka planda dinleyip kitabı takip etme şeklinde ilerledim kitapta. Bence böyle çok verimli oldu.
Kitabı okuyana kadar Frankenstein canavarın kendisi sanıyordum, okuduktan sonra hâlâ Frankenstein canavar diye düşünüyorum ama bildiğimiz canavar gibi değil. Canavarı yaratan Frankenstein'ın kendisi. Sonrasında çirkinliği ve yarattığı şeyden korkusu yüzünden başına gelenleri okuyoruz. Altı dolu, içinden çıkarılacak güzel dersleri vardı. Canavara üzüldüm, Frankenstein'dan hoşlanmadım. Korku kitabı mantığında yazılmış ama ben pek korkmadım doğruya doğru. Genel olarak sevdim, iyi ki okum diyorum. Ayrıca bildiğim Frankenstein hikâyesinin aslını okumuş oldum.