Hayat bazen insanları kuru bir yaprak gibi oradan oraya savuruyor. Bizler de toplum olarak işin aslını astarını bilmeden onları fena halde kınıyor ve yargılıyoruz.
Ben diyememek, yani ilişkilerde kendinden çok başkalarının düşünce ve duygularına göre hareket etmek insanın bu dünyadaki varlığını inkar etmesi, var olamaması gibi bir şeydir.
Kader, işte böyle bir şey! Tesadüf dediğimiz hiçbir şey tesadüf değil aslında. Bilinçdışımız, bize onu arayıp bulduruyor.
Ödülü de biz veriyoruz kendimize, cezayı da ...