Çok soran oluyor. iyi miyiz? Bilmem.nasıl bir şey biliyor musunuz? dışarısı soğuk ama içeriye giremiyorsun,bitkin düştün ama uyuyamıyorsun...açsın ama lokmalar boğazında düğümleniyor yiyemiyorsun. Ölmedin ama gördüklerin duydukların ölmekten beter hissetiriyor. Arkadaşlarının öldüğü haberine bile tepki veremiyorsun. Gözlerini kapatıyorsun ama sürekli sallandığını hissediyorsun. Ailenin gözlerine bakarken çaresizlik nedir onu görüyorsun. Hüngür,hüngür ağlamak istiyorsun ama ailen için güçlü durmaya çalışıyorsun. Bedenen ölü değiliz ama psikolojik olarak çoktan öldük . iyiyiz desek değiliz,kötüyük desek rabbimiz gücenir. Çok şükür halimize.dua edin.