Merhabalar
Öncelikle kesinlikle kitabı çok beğendim konusuna gelirsek Millie adlı karakterin winchester ailesinin evine hizmetçi olarak işe alınmasıyla başlıyor ve bu evde yaşadığı olayları anlatıyor.Ben kitapta bazı olayları tahmin etmeme rağmen hiç sıkılmadan okudum ,kitabın bölümlerinin kısa olması da bence kitabın daha sürükleyici olmasını sağlamış.Finale gelirsek bence güzel bağlanmış ve tempoyu asla düşürmedi .Güzel yazılmış karakterler ve etkileyici bir konusu var kesinlikle tavsiye ettiğim bir psikolojik gerilim kitabı. :)