utopia

utopia
@_verttaa
03:03 |•Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. |•Bazı insanlar bir hatıra olarak kalır göğüsümüzde.
"Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda anlam bulmak demektir."
1000 Kitap
Reklam
"Belki de onun dünyasında mevsim yazdı, bedeni onu bekleyen kişinin tutkusuyla ısınmıştı."
Sayfa 45 - Can Yayınları- 64.Baskı·Kitabı okudu
1000 Kitap
"Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar."
Sayfa 45 - Can Yayınları- 64.Baskı·Kitabı okudu
1000 Kitap
"Normalde insanlar en beklemedikleri gün ölürler."
Sayfa 42 - Can Yayınları- 64.Baskı·Kitabı okudu
1000 Kitap
"Şimdi de, kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı."
Sayfa 42 - Can Yayınları- 64.Baskı·Kitabı okudu
1000 Kitap
Reklam