#Okudumbitti
#cizgilipijamalicocuk
Gözyaşlarıma hakim olamadığım nadir kitaplardan birisi olduğunu söylemek istiyorum.Bruno'nun dünyası o kadar masum, o kadar saf ki. Onların dünyasında din, dil, ırk değil sadece sevgi var. Keşke hep çocuk kalabilseymişiz diyorum. Sırf senden veya benden değil diye binlerce, milyonlarca hayatlar, masum insanlar katledilip öldürüldü ve günümüzde de hala bu durum devam etmekte. Biz insan olabilmeyi ne zaman öğreneceğiz diye sorguluyorum ama cevabını bulamıyorum.Yine de umudumu kaybetmiyorum. Dünyayı güzelleştirecek insanların olduğuna inanmak istiyorum. Kitabı da kesinlikle okumanızı ve sonrasında filmini izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.